Neljä YPSYn jäsentä ehdolla eduskuntaan

etusivu,Vaalit

SDP Helsinki asettaa eduskuntavaaleihin ehdokaslistan, jossa on neljä YPSYn jäsentä. Nyt on aika tukea ja kannustaa ehdokkaita ja varmistaa SDP:n vaalimenestys! Ilmoittaudu tukiryhmiin, osallistu tapahtumiin, seuraa heitä somessa, jaa tietoa ja tue lahjoituksilla.

Ehdokkaiden kampanjoihin voi lahjoittaa helposti tämän lahjoituslinkin kautta.

Ehdolla ovat seuraavat ypsyläiset:

Pilvi Torsti on helsinkiläinen kansanedustaja ja kaupunginvaltuutettu, valtiotieteen tohtori ja dosentti Helsingin yliopistossa, yrittäjä ja kokenut koulutuksen asiantuntija. www.pilvitorsti.fi

Tiina Rytky on YPSYn puheenjohtaja, tradenomi ja tuleva yhteiskuntatieteiden maisteri Tampereen yliopistosta. Hän työskentelee viestintäpäällikkönä energia-alalla ja on mm. piirihallituksen jäsen. www.tiinarytky.com

Jukka Kekkonen on oikeustieteen tohtori ja professori, joka on puhunut ja kirjoittanut jo 40 vuotta demokratian ja oikeusvaltion kysymyksistä. Kekkonen on siis koulutuksensa ja kokemuksensa perusteella lainvalmistelun asiantuntija. Myös koulutuspolitiikan ja oppimisen kysymykset ovat osaamiseni ytimessä. www.jukkakekkonen.fi

Kaarin Taipale, TkT, kaupunkitutkija on takatöölöläinen, kestävän kehityksen agenttina kansainvälisen uran tehnyt kaupunkitutkija. Maakuntahallituksen jäsen, kaupunginhallituksessa apulaispormestari Razmyarin varajäsen, elinkeinojaoston jäsen ja varavaltuutettu. SDP:n puoluevaltuuston 2. vpj. www.kaarintaipale.net